10-6-2020

Het belang van strategie en data voor Passend Onderwijs

Beter inzicht in de kwaliteit van samenwerkingsverbanden wordt bevorderd wanneer zij hun doelen plaatsen in een strategisch kader. De inzet van data in een cyclus waarin de dialoog centraal staat is daarvoor een goed startpunt. We laten u in een korte pilot graag zien hoe dit werkt.

Lees meer ▸

27-5-2020

Webinar POS & TOP Dossier - Optimaliseren van kwaliteit en processen van Passend Onderwijs: van leerling tot SWV

De webinars van POS en TOP Dossier zijn voor directeuren, bestuurders en beleidsmedewerkers van samenwerkingsverbanden die zich verbonden voelen met passend onderwijs en de ontwikkeling daarvan. Samen doen we inspiratie op en nieuwe inzichten over passend onderwijs.

15-5-2020

POS Trends, Tapas & Teams - De koers bepalen en in praktijk brengen

Trends, Tapas (& Teams) is voor directeuren en bestuurders van samenwerkingsverbanden die zich verbonden voelen met passend onderwijs en de ontwikkeling daarvan. Samen doen we inspiratie op en nieuwe inzichten over passend onderwijs.

6-5-2020

Trends, Tapas & Teams

02 april jongstleden stond onze Trends & Tapas gepland. Door de huidige omstandigheden hebben we de bijeenkomst helaas moeten annuleren. Omdat wij er naar uitkijken met je in gesprek te gaan is er nu een online alternatief: Trends, Tapas & Teams.

7-2-2020

Perspectief op School & TOP dossier gaan intensieve samenwerking aan

POS en TOP dossier slaan de handen inéén. Het resultaat: DE totaaloplossing voor samenwerkingsverbanden (SWV), besturen en scholen op het gebied van digitale procesoptimalisatie en inzicht in en rondom passend onderwijs.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸