5-11-2020

POS Trends, Tapas en Teams: strategie meetbaar en bespreekbaar maken

Voor de tweede keer hebben we door de bijzondere omstandigheden onze Trends, Tapas en Teams georganiseerd. En met succes! Elk van de sessies hebben we met een grote groep enthousiaste deelnemers het gesprek gevoerd over strategisch kwaliteitsmanagement en de kwaliteit van passend onderwijs.

Lees meer ▸

2-11-2020

Livestream B&T over Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs

Nabeschouwing Kamerdebat Evaluatie passend onderwijs. Wat zijn de uitkomsten van het Kamerdebat? En wat betekent dat voor samenwerkingsverbanden en schoolbesturen? Bekijk het in de livestream op 17 november 2020.

14-10-2020

Wegens succes verlengd! Maak nu kennis met POS en maak je strategie snel meetbaar en bespreekbaar met onze pilot

Als partner van meer dan 40 samenwerkingsverbanden (SWV) ondersteunen wij al vijf jaar bij het succesvol maken van Passend Onderwijs. In die tijd hebben wij ons enorm ontwikkelt van een online SOP, naar een volwaardig kwaliteitsinstrument met professionele begeleiding. Om te ervaren hoe dit werkt bieden we SWV de mogelijkheid van een pilot.

14-10-2020

Partneractie: De begrotingsmodellen van Infinite nu ook inzichtelijk met Perspectief op School

Om de voordelen te ervaren, biedt POS samenwerkingsverbanden die gebruik maken van de begrotingsmodellen van Infinite, maar nog geen gebruik maken van POS, de mogelijkheid om kosteloos kennis te maken met het dashboard financiën.

13-10-2020

POS Trends, Tapas & Teams: Strategie meetbaar en bespreekbaar maken

Vanwege de enorme belangstelling zitten we helaas vol. Voor meer informatie over de Trends, Tapas en Teams of een persoonlijk gesprek neem je contact op met Olof Craenen via olof.craenen@perspectiefopschool.nl of 06-15841114.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸