6-10-2023

Benieuwd naar alle trends en ontwikkelingen binnen POS?

De eerste nieuwsbrief van het nieuwe schooljaar is verstuurd en is daarmee ook de allereerste nieuwsbrief in ons nieuwe jasje. Je leest o.a. meer over: een nieuw logo voor POS, Privacyconvenant Onderwijs, onze evenementen in schooljaar 2023-2024, Trends & Tapas en meer!

Lees meer ▸

3-10-2023

Ben jij de enthousiaste management assistent die we zoeken? (32-40 uur)

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een snelgroeiende organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het onderwijs? Een functie als management assistent is jou dan op het lijf geschreven. Je bent ambitieus, samenwerkingsgericht, flexibel en communicatief. Je neemt graag verantwoordelijkheid, streeft naar kwaliteit en resultaat. Je hecht aan verdere ontwikkeling, voor zowel jezelf als ons team.

3-10-2023

Wij zoeken een enthousiaste projectcoördinator (32-40 uur) met affiniteit voor passend onderwijs!

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een snelgroeiende organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het onderwijs? Een functie als projectcoördinator is jou dan op het lijf geschreven. Je bent ambitieus, samenwerkingsgericht, flexibel en communicatief. Je neemt graag verantwoordelijkheid, streeft naar kwaliteit en resultaat. Je hecht aan verdere ontwikkeling, voor zowel jezelf als ons team.

15-9-2023

De data (arrangementen en TLV) uit TOP dossier nu ook automatisch beschikbaar in POS Monitoring

Vanaf juli valt het totaalplatform TOP dossier en SWV onder de vleugels van Perspectief Op School. Er bestond al een import-functionaliteit maar met de overname was een automatische koppeling een logische vervolgstap. Voor onze relaties die gebruik maken van zowel POS Monitoring als TOP dossier is het nu mogelijk om de koppeling te activeren, zodat de gegevens uit de SWV-applicatie van TOP dossier iedere nacht gesynchroniseerd worden met POS Monitoring. Zo beschik je als SWV maar ook eventueel als schoolbestuur op stuurniveau (met gebruik van bestuuraccounts) altijd over actuele gegevens rondom arrangementen en TLV binnen de module Kwaliteit.

4-9-2023

Een nieuw logo voor Perspectief op School

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸