19-10-2021

Meld je aan: Trends & Tapas 18 november

Na het succes van de afgelopen online events, organiseren we 18 november voor eerst sinds de maatregelen rondom Covid-19 weer een fysiek Trends & Tapas event. Samen met directeuren van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over het thema: "Op weg naar een nieuwe norm van de basisondersteuning".

Lees meer ▸

13-9-2021

Meld je aan: Lerend Netwerk Passend Onderwijs

Na het succes van de afgelopen twee online events, organiseren we begin oktober twee nieuwe sessies Lerend Netwerk Passend Onderwijs. Het Lerend Netwerk Passend Onderwijs is geboren uit de vraag van directeuren, bestuurders en kwaliteitsmedewerkers van samenwerkingsverbanden (SWV’s) om in gesprek te gaan met collega’s en experts over specifieke thema’s.

1-10-2021

Ben jij de Junior Product Eigenaar* die we zoeken? (UX designer, IT developer, Junior Consultant Business Intelligence)

Vind je het leuk om te werken op het raakvlak van mens en technologie? | Weet jij complexe vragen van klanten om te zetten naar het gewenste product? | Snap jij hoe je data zo visualiseert dat het bruikbare informatie wordt? | Ben je in staat om jouw ontwerp samen met een development team om te zetten naar een succesvol eindresultaat? | Sta jij voor innovatie, kwaliteit en vertrouwen?

7-7-2021

Nieuw: de strategie en doelen van het SWV nu helder en meetbaar in POS’ functionaliteit ‘Plannen’

POS blijft zich ontwikkelen in nauwe samenwerking met haar klanten. Een resultaat hiervan is de nieuwe functionaliteit ‘Plannen’, die het mogelijk maakt om binnen het POS platform plannen vast te leggen. Door voortdurende ontwikkeling blijven onze producten en diensten naadloos aansluiten bij de behoeften van samenwerkingsverbanden (SWV’s) en de actuele landelijke ontwikkelingen in het passend onderwijs.

11-6-2021

Ook derde editie van Trends, Tapas en Teams van Perspectief op School bewijst zijn waarde!

Na het succes van de afgelopen twee online edities heeft POS eind mei voor de derde keer het Trends en Tapas event online georganiseerd: Trends, Tapas en Teams. Hierbij presenteerden we Trends, gingen we het gesprek aan en genoten we van Tapas!

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸