15-9-2023

De data (arrangementen en TLV) uit TOP dossier nu ook automatisch beschikbaar in POS Monitoring

Vanaf juli valt het totaalplatform TOP dossier en SWV onder de vleugels van Perspectief Op School. Er bestond al een import-functionaliteit maar met de overname was een automatische koppeling een logische vervolgstap. Voor onze relaties die gebruik maken van zowel POS Monitoring als TOP dossier is het nu mogelijk om de koppeling te activeren, zodat de gegevens uit de SWV-applicatie van TOP dossier iedere nacht gesynchroniseerd worden met POS Monitoring. Zo beschik je als SWV maar ook eventueel als schoolbestuur op stuurniveau (met gebruik van bestuuraccounts) altijd over actuele gegevens rondom arrangementen en TLV binnen de module Kwaliteit.

Lees meer ▸

4-9-2023

Een nieuw logo voor Perspectief op School

12-7-2023

Wij wensen je graag (alvast) een mooie zonovergoten zomer!

De zomervakantie is inmiddels gestart voor de eerste scholen en samenwerkingsverbanden. In onze laatste nieuwsbrief van dit schooljaar kun je lezen over de laatste ontwikkelingen binnen POS. Je leest o.a. meer over: TOP dossier onder de vlag van POS, een terugblik op Trends & Tapas, onze evenementen in schooljaar 2023-2024 en meer!

30-6-2023

TOP dossier komt onder de vlag van Perspectief op School

''Samen de merken versterken met behoud van kwaliteit en identiteit.'' Vanaf 1-7-2023 komt TOP dossier onder de vlag van Perspectief op School. Naast het platform van TOP dossier verhuizen ook de medewerkers mee naar Perspectief Op School. Het samengestelde team van TOP dossier & Perspectief op School zal zo samen verder bouwen aan een mooie toekomst.

7-6-2023

Anders is niet altijd érgens anders - afscheid met een twist

Hoe mooi kan het lopen soms. Half april hebben wij jullie allen geïnformeerd over het vertrek van Olof Craenen als senior relatiebeheer per 01-07-2023 en de start van Pim de Mol in die rol per 01-05-2023. Pim is inmiddels al aardig ingewerkt en heeft de eerste relaties inmiddels gesproken. En nu, nu kunnen wij jullie informeren dat Olof Craenen met ingang van direct, bij Perspectief op School aan de slag gaat als Strategisch adviseur.

Ga naar pagina:

Contact

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op via 06-23267161 of stuur een e-mail naar info@perspectiefopschool.nl.

Contact opnemen ▸