Wij wensen je graag (alvast) een mooie zonovergoten zomer!

Wij wensen je graag (alvast) een mooie zonovergoten zomer!

De zomervakantie is inmiddels gestart voor de eerste scholen en samenwerkingsverbanden. In onze laatste nieuwsbrief van dit schooljaar kun je lezen over de laatste ontwikkelingen binnen POS. Je leest o.a. meer over: TOP dossier onder de vlag van POS, een terugblik op Trends & Tapas, onze evenementen in schooljaar 2023-2024 en meer! Klik hier om de nieuwsbrief te lezen.

Namens het team van Perspectief op School wensen wij je graag (alvast) een mooie en zonovergoten zomer. Ook dit schooljaar hebben we met plezier samengewerkt met samenwerkingsverbanden passend onderwijs en schoolbesturen. Samen werken we aan de ontwikkeling van passend en inclusief onderwijs. Geniet van een fijne vakantie en we hopen je daarna snel weer te spreken!