Trends & Tapas 05 oktober: schrijf je gratis in!

Na het succes van de events van afgelopen schooljaar, organiseren we 05 oktober weer een fysiek Trends & Tapas event. Samen met de leidinggevenden en beleidsmakers van samenwerkingsverbanden gaan we met gastspreker Sanne Spiero (Sardes) in gesprek over het thema: "De weg naar inclusiever onderwijs".

Ook dit schooljaar nodigen wij jullie graag uit voor onze Trends & Tapas! 2021/2022 was een schooljaar vol ontwikkelingen op het gebied van passend onderwijs. We gaan graag in gesprek over één van de thema's waarvan we weten dat die hoog op de agenda's van samenwerkingsverbanden staan: inclusiever onderwijs. Want wat is inclusiever onderwijs eigenlijk? Waar sta je nu, waar wil je naar toe en hoe weet je of je dat doel ook daadwerkelijk bereikt?

Samen met de leidinggevenden en beleidsmakers van samenwerkingsverbanden gaan we in gesprek over de weg naar inclusiever onderwijs. Dat doen we aan de hand van gastspreker Sanne Spiero (Sardes) en haar visie op dit uitdagende thema. Lees hier meer over Sanne. Daarnaast geeft Perspectief op School een inkijkje in hoe de weg naar inclusiever onderwijs te meten en visualiseren is. Tussen de gesprekken door genieten we samen van heerlijke tapas en is er tijd de verworven inzichten met elkaar te bespreken.

Trends & Tapas vindt op 05 oktober 2022 van 16:30 tot 19:30 plaats bij Seats2Meet, Moreelsepark 65 in Utrecht.

Al meer dan 15 SWV's hebben zich ingeschreven voor het evenement!

De locatie is uitstekend bereikbaar met het OV. Daarnaast is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig in de nabije omgeving.

Het is mogelijk om een dieetwens door te geven.

Lees de terugblik op de vorige Trends & Tapas over de landelijke norm voor basisondersteuning hier

We zien je graag bij Trends & Tapas! Schrijf je nu gratis in!