Trends & Tapas - Integrale kwaliteitszorg binnen je SWV

Gisteren was het weer tijd voor ons halfjaarlijkse evenement Trends & Tapas. Samen met leidinggevenden en beleidsmakers van samenwerkingsverbanden gingen we in gesprek over ‘integrale kwaliteitszorg binnen het SWV’. Hiervoor hadden wij Marjolijn Loos uitgenodigd om haar visie en praktijkervaringen te delen. Het was ontzettend waardevol om te luisteren naar Marjolijn, die vertelde hoe zij binnen SWV PO IJmond de afgelopen jaren het kwaliteitsbeleid hebben vormgegeven aan de hand van rapporten, data en visuals vanuit Perspectief op School en dit hebben meegenomen in de gesprekscyclus op alle niveaus.

Vervolgens zijn we met elkaar in gesprek gegaan aan de hand van stellingen, zoals:

• Ons kwaliteitsbeleid bevat de strategische doelstellingen uit ons OSP en deze zijn bekend!

• Ons kwaliteitsbeleid bevat een heldere gesprekkencyclus!

• Er is breed gedragen kwaliteitscultuur waarbinnen op alle niveaus wordt samengewerkt!

Het was een middag met alle ruimte om elkaars uitdagingen en ontwikkelingen te bespreken, kennis en ervaringen te delen, inspiratie op te doen en vooral van elkaar te leren. We willen graag alle aanwezigen hartelijk bedanken voor hun waardevolle deelname, wij kijken enorm uit naar de volgende Trends & Tapas!