Samen passend onderwijs vormgeven: SWV Helmond-Peelland PO | Perspectief op School

Al enige tijd is onze strategisch directeur Joris Elbers namens Perspectief op School betrokken bij SWV Helmond-Peelland PO. In het kader van deze begeleiding en de betrokkenheid van Joris als externe, heeft het samenwerkingsverband een interview gehouden met Joris.

"Voor het SWV Helmond-Peelland PO zijn we werkzaam op meerdere onderdelen. Zoals het uitwerken in ons systeem van het ondersteunings- en jaarplan. Het koppelen van het jaarplan aan indicatoren, wanneer zijn we tevreden? Daarnaast zijn we de ondersteuning op de scholen en het dekkend netwerk binnen het SWV in kaart aan het brengen, de data met kengetallen aan het verwerken en deze zaken te koppelen in een kwaliteitsrapportage. We kijken naar wat dit betekent voor de toekomst; Wat blijven we doen, wat moet er anders? Hoe gaan we verder? – op scholen, binnen besturen en binnen het SWV".

Wat worden er mooie stappen gezet in Helmond en omgeving! Het gehele interview is te lezen in hun nieuwsbrief en op de website van SWV Helmond-Peelland PO. Klik hier om het interview te lezen.