Monitor de kwaliteit met de POS “Kwaliteit” monitor module

Met de POS module “Kwaliteit” monitor je (de ontwikkeling van) de belangrijkste thema’s uit jullie OndersteuningsPlan (OP) of jaarplan. Dit is een van de ontwikkelingen die op ons nieuwe platform mogelijk worden.

Sinds schooljaar 2018-2019 zijn we met perspectief op School over op het platform van Nationale Onderwijs Monitors. Hiermee geven we invulling aan veel van de wensen van onze klanten. Ook biedt het voor ons de mogelijkheid om onze modules kwaliteit vorm te geven.

Module kwaliteit

We zien in de ontwikkeling van samenwerkingsverbanden dat er steeds meer vraag is naar goede informatie om kwaliteit in kaart te brengen en het kwaliteitsbeleid vorm te geven. Onze module kwaliteit geeft hier invulling aan. Het helpt je om:

1. de doelen van het samenwerkingsverand te concretiseren in meetbare prestatie-indicatoren

2. jouw scores op die doelen te meten en om streefwaarden in te stellen op relevante prestatie indicatoren

3. zicht te krijgen op de activiteiten die worden uitgevoerd om de doelen te bereiken en op je daadwerkelijke ontwikkeling.

De basis van deze module is beschikbaar en wordt in de komende periode samen met onze klanten verder ontwikkeld. Zo ontwikkelen we graag. Met de input van klanten ontstaat een product dat ook echt waardevol is en aansluit bij jullie praktijk.