Even voorstellen: Pim de Mol, relatiebeheerder bij Perspectief op School

Vorige week is Pim de Mol het team van Perspectief op School komen versterken als relatiebeheerder. Pim is geen onbekende in samenwerkingsverbandland. De afgelopen jaren is hij het gezicht van Top Dossier van Dotcomschool geweest bij veel samenwerkingsverbanden. Hij stelt zich graag aan je voor. Welkom bij het team, Pim!

“Hoi hoi! Mijn naam is Pim de Mol, ben 35 jaar oud en ik woon naar mijn mening in de mooiste stad van Nederland, namelijk Amersfoort. Op 1 mei ben ik met veel energie gestart binnen Perspectief Op School als relatiebeheerder. Op 21 april jl. hebben ik en mijn vriendin Charlotte de sleutels ontvangen van onze nieuwe/oude koopwoning uit bouwjaar 1910. Dus naast mijn start bij POS ben ik daarnaast de komende weken hard aan het werk om het merendeel van de woning volledig te slopen, voordat de aannemer kan starten met de renovatie en opbouw. Naast werken en klussen heb ik uiteraard ook hobby’s, zoals CrossFit, muziek (drummen) en crypto.

Bij mijn vorige werkgever Dotcomschool (TOP dossier) heb ik in 7 ½ jaar een groot en fijn netwerk opgebouwd, daarnaast heb ik veel kennis opgedaan wat betreft passend/inclusief onderwijs en het reilen en zeilen van samenwerkingsverbanden. Ik kijk er dan ook erg naar uit om samen met mijn nieuwe collega’s verder te bouwen aan het succes van POS. Dit succes valt en staat natuurlijk met tevreden relaties. Ik kan dan ook niet wachten om in gesprek te gaan met onze bestaande relaties om te horen wat er speelt en samen verder te bouwen aan een stabiele en persoonlijke samenwerking.

Mocht je willen sparren over verbouwingen of graag al eerder kennis maken? Alleen maar leuk! Je kan mij bereiken via 06-10816353 of via pim.de.mol@perspectiefopschool.nl

Tot snel!"