Even voorstellen: Jasper Winkel, trainer bij Perspectief op School

Gisteren is Jasper Winkel gestart als nieuw lid van ons team bij Perspectief op School, waar hij de rol van trainer op zich zal nemen. Hij stelt zich graag aan je voor. Welkom bij POS, Jasper!

Hi, ik ben Jasper. Ik ben 40 jaar, vader van twee geweldige kids en geboren en getogen Amsterdammer. Ik woon samen met mijn vriendin Sanna en onze twee Sphynx katten. In mijn vrije tijd speel ik graag squash en PC games, en ik lees veel. Oorspronkelijk kom ik uit de hersenwetenschap, maar tijdens mijn promotie in de psychologie van beslissingen (2014) heb ik vooral een grote passie voor onderwijs ontwikkeld. Naast het geven en ontwikkelen van onderwijs aan de universiteit heb ik ook een Twitch stream en Youtube kanaal. Na 13 jaar lesgegeven te hebben aan de UvA en in Leiden was het tijd voor iets nieuws, dus ik ben enorm blij dat ik bij Perspectief op School mijn onderwijskwaliteiten in kan zetten om samenwerkingsverbanden te ondersteunen bij het optimaliseren van de uitvoering van hun taken!