Even voorstellen: Jan van der Wolf, junior relatiebeheerder bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! 1 maart is Jan van der Wolf het team van Perspectief op School (POS) komen versterken als junior relatiebeheerder. Jan heeft een interdisciplinaire achtergrond en ervaring als adviseur. Hij stelt zich graag aan je voor!

Hoi! Ik ben Jan, 28 jaar en woonachtig in het mooie Utrecht. Sinds 1 maart maak ik als junior relatiebeheerder onderdeel uit van het team van Perspectief op School. Naast mijn interdisciplinaire achtergrond in politieke wetenschap en bedrijfswetenschappen en ervaring met advies en projectmanagement, beschik ik over een frisse dosis maatschappelijke betrokkenheid. Ik heb ontzettend veel zin om met mijn communicatievaardigheden, politieke sensitiviteit en creativiteit een bijdrage te leveren aan het (passend) onderwijs. Mijn eerste weken zijn goed bevallen en ik ben benieuwd welke stappen wij als team en bedrijf de komende tijd gaan zetten. Ik ga er met Perspectief op School voor de volle honderd procent voor om de samenwerkingsverbanden te helpen bij het realiseren van passend en inclusief onderwijs.” aldus Jan van der Wolf.

Olof Craenen, senior relatiebeheer bij Perspectief op School: “We zijn heel blij met de start van Jan. Hij past met zijn energie, enthousiasme en leergierigheid perfect binnen het team. Jan zal voortdurend in contact staan met de samenwerkingsverbanden om te horen welke belangrijke ontwikkelingen er spelen in het veld en om te vertellen hoe POS daarop aansluit. Door die voortdurende uitwisseling zit ons product slim in elkaar en is het theoretisch ijzersterk. Echte groei breng je namelijk samen tot stand. Dat geldt voor POS, voor de samenwerkingsverbanden en voor Jan. Mocht je Jan binnenkort spreken, heet hem vooral welkom!"

Wil je meer informatie of weten wat Perspectief op School voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met Jan via 06-18756999 of stuur een e-mail naar jan.van.der.wolf@perspectiefopschool.nl.