Even voorstellen: Amber Prinsze, projectcoördinator bij Perspectief op School

Perspectief op School groeit! Gisteren is Amber Prinsze begonnen als nieuw lid van ons team projectcoördinatie. Ze stelt zich met plezier voor. Fijn om je bij ons team te hebben, Amber!

Hoi! Ik ben Amber Prinsze en ik ben per 15 januari met veel plezier gestart als projectcoördinator bij Perspectief op School. Na afronding van de Pabo in 2017, voor de start van mijn master, heb ik een aantal jaren in het basis- en middelbaar beroepsonderwijs gewerkt en heb ik ook een coördinerende functie vervuld bij een opleidingsinstituut voor de GZ-sector. Na het behalen van mijn master in Youth, Education and Society in juli 2023 en een reis door Indonesië sta ik te popelen om aan de slag te gaan in dit leuke team. Ik woon met veel plezier in Utrecht en in mijn vrije tijd ben ik een fanatiek hockeyer en sport ik veel. Daarnaast houd ik ontzettend van koken en probeer ik eens in de zoveel tijd een nieuw restaurant uit mijn lijst van alle restaurants die ik wil proberen in Utrecht. Ik kijk er ontzettend naar uit om mijn ervaring vanuit het onderwijs in deze functie te implementeren en zodoende een bijdrage te leveren aan passend onderwijs voor elke leerling in Nederland.