De data (arrangementen en TLV) uit TOP dossier nu ook automatisch beschikbaar in POS Monitoring

Vanaf juli valt het totaalplatform TOP dossier en SWV onder de vleugels van Perspectief Op School. Er bestond al een import-functionaliteit maar met de overname was een automatische koppeling een logische vervolgstap. Voor onze relaties die gebruik maken van zowel POS Monitoring als TOP dossier is het nu mogelijk om de koppeling te activeren, zodat de gegevens uit de SWV-applicatie van TOP dossier iedere nacht gesynchroniseerd worden met POS Monitoring. Zo beschik je als SWV maar ook eventueel als schoolbestuur op stuurniveau (met gebruik van bestuuraccounts) altijd over actuele gegevens rondom arrangementen en TLV binnen de module Kwaliteit.

De automatische koppeling tussen TOP dossier en Perspectief op School levert het SWV altijd actueel inzicht op elk niveau, van SWV tot school, in de aantallen aanvragen van TLV’s en arrangementen, uitgesplitst naar type, geslacht en leeftijd. Daarnaast maakt POS de doorlooptijd inzichtelijk van aanvraag tot toekenning van extra ondersteuning. Daarnaast wordt de SWV-registratie van TLV’s vergeleken met de landelijke data in de Kijkglazen en worden ook de aantallen thuiszitters inzichtelijk gemaakt. Omdat POS de data over de jaren heen presenteert, worden trends inzichtelijk, zowel op het niveau van het SWV als op het niveau van de school.

Wil je meer weten over de koppeling tussen TOP dossier en POS Monitoring, TOP dossier of de mogelijkheden van de module Kwaliteit? Neem dan contact op met Pim de Mol: 06-10816353 of pim.de.mol@perspectiefopschool.nl