Benieuwd naar alle trends en ontwikkelingen binnen POS?

Benieuwd naar alle trends en ontwikkelingen binnen POS?
De eerste nieuwsbrief van het nieuwe schooljaar is verstuurd en is daarmee ook de allereerste nieuwsbrief in ons nieuwe jasje. Je leest o.a. meer over: een nieuw logo voor POS, Privacyconvenant Onderwijs, onze evenementen in schooljaar 2023-2024, Trends & Tapas en meer! Bekijk de nieuwsbrief hier.

Wil jij op de hoogte blijven van alle trends, ontwikkelingen en evenementen binnen POS? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief via onze website.