Ben jij de enthousiaste management assistent die we zoeken? (32-40 uur)

Krijg jij energie van een dynamische werkomgeving in een functie waar je kan blijven leren? Wil jij een belangrijke bijdrage kunnen leveren binnen een snelgroeiende organisatie die bekend staat om zijn innovatieve ondersteuning binnen het onderwijs? Een functie als management assistent is jou dan op het lijf geschreven. Je bent ambitieus, samenwerkingsgericht, flexibel en communicatief. Je neemt graag verantwoordelijkheid, streeft naar kwaliteit en resultaat. Je hecht aan verdere ontwikkeling, voor zowel jezelf als ons team.

Perspectief op School groeit hard en is daarom op zoek naar versterking

Enthousiast geworden? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!
Bekijk de volledige vacature op onze vacaturepagina.

Perspectief op School heeft haar kantoor in de regio Utrecht. Herken jij jezelf in de vacature en past het profiel en de taken helemaal bij jou? Mail dan je CV en motivatiebrief naar Joris Elbers via info@perspectiefopschool.nl of bel 06-36571596.