Ben jij de ambitieuze (junior) sales & relatiebeheerder binnendienst (32-40 uur)?

Ben jij maatschappelijk betrokken en hou je van de dynamische werkomgeving van een commerciële organisatie? Ben jij klantgericht, communicatief sterk en weet je vragen om te zetten in kansen? Een functie als (junior) sales & relatiebeheerder binnendienst bij Perspectief op School is jou dan op het lijf geschreven. Wij zijn een snelgroeiende organisatie met een maatschappelijke missie: bijdrage aan inzicht in passende ondersteuning voor leerlingen, zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen.

Naar wie zijn we op zoek?

Je bent klantgericht, vriendelijk én zorgt ervoor dat het maximale uit elk klantcontact wordt gehaald. Daarnaast ben je enthousiast, gedreven, werk je gestructureerd, kan je helder communiceren en weet je te inspireren tot innovatie. Hierdoor bouw je bestaande relaties met onze klanten verder uit op basis van verbinding en vertrouwen. Kortom: jij bent dé persoon die er voor zorgt dat klanten onze partners worden!

Als nieuwe collega:

• Ben je positief, flexibel, dienstverlenend en klantgericht ingesteld. Daarnaast beschik je over goede communicatie en sociale vaardigheden;

• Ben je gedreven en ambitieus. Je wil graag een bijdrage leveren aan de groei van een jonge organisatie en jezelf ontwikkelen;

• Werk je goed samen en bent prettig in de omgang met je collega’s – en natuurlijk ook voor onze klanten;

• Ben jij minimaal HBO-geschoold;

• Heb jij affiniteit met sales en klantrelaties;

• Is het een pré als je bekend bent met de wereld van het (passend) onderwijs en de structuur en het functioneren van onderwijsorganisaties.

Wat ga je doen?

Je hebt een dynamische rol binnen een hecht team. Jij onderhoudt contact met onze bestaande klanten en bouwt deze relaties verder uit. Doordat je op de hoogte bent van wat er bij onze klanten speelt en weet hoe onze producten en diensten daarop aansluiten, zorg je ervoor dat wij altijd de juiste oplossing kunnen bieden. Naast het voeren van klantgesprekken, plan je afspraken voor onze buitendienst en werk je jouw opgedane kennis uit in ons CRM-systeem en offertes. Tenslotte denk je mee over de mogelijke saleskansen en ondersteun je bij commerciële acties zoals mailings, e-nieuwsbrieven en events.

Wie zijn wij?

Perspectief op School (POS) is een jong en groeiend bedrijf (regio Utrecht), gericht op het succesvol inrichten van passend onderwijs. Door het verzamelen, analyseren en inzetten van informatie helpen we om de kwaliteit van Passend Onderwijs te verbeteren en inzicht in passende ondersteuning voor leerlingen te bieden. Dit doen we voor samenwerkingsverbanden, schoolbesturen en scholen. Ons team bestaat uit energieke, gedreven mensen. Onze klanten waarderen onze inzet, betrouwbaarheid en resultaatgerichtheid.

Wat bieden we je?

Passende arbeidsvoorwaarden waaronder een marktconform salaris, 24 verlofdagen (o.b.v. 40u) en leuke collega’s. Ook kun je rekenen op een uitdagende werkplek waar je op basis van je eigen ambities inhoudelijk en persoonlijk kunt groeien. We hebben een informele werksfeer waarin iedereen vanuit zijn eigen expertise en kwaliteit bijdraagt aan de ontwikkeling van Perspectief op School en het versterken van Passend Onderwijs.

Heb je interesse?

Herken jij in jezelf een ambitieuze sales & relatiebeheerder en past onze maatschappelijke missie bij jou? Mail dan je CV en motivatiebrief naar Olof Craenen via info@perspectiefopschool.nl of bel 06-15841114.